среда, 26. јун 2013.

Ime i prezime [CECA]



Music: Aleksandar Milić
Lyrics: Marina Tucaković
Arranged: Aleksandar Milić
Producer: Aleksandar Milić

Label: Miligram Music, City records
Released: 2013.

Hiljadu i jedan put
za sebe sam se uplašila,
ljubili su me, a ja ništa nisam osetila
od tih ološa postala sam i ja loša.

Volela sam jednom ja
i prevarena ja sam bila,
iz te bolesti i najjači se ne izvuku
od tada smejem se kad o moje srce slome ruku...

A onda si se ti pojavio 
kao da si magija
i za noć uradio da se opet rodim ja,
a od sebe sam bila starija.

Nemam ja godine,
nemam ime ni prezime,
s tobom krv sam promenila
sebe sam pobedila.
Nek' mi se smeje svet,
lepo biti je razapet
kada se telo ne protivi
s tobom živim i kad mi se ne živi.

Neka vreme prolazi,
ja verovaću u trenutke kad smo zajedno
kad pogledaš me iz sve snage
i vratiš licu mom tu besmrtnu lepotu lutke.

A onda si se ti pojavio 
kao da si magija
i za noć uradio da se opet rodim ja,
a od sebe sam bila starija.

Nemam ja godine,
nemam ime ni prezime,
s tobom krv sam promenila
sebe sam pobedila.
Nek' mi se smeje svet,
lepo biti je razapet
kada se telo ne protivi
s tobom živim i kad mi se ne živi.




Нема коментара:

Постави коментар