петак, 28. септембар 2012.

Neću dugo [CECA]


Music: Aleksandar Milić
Lyrics: Marina Tucaković
Arranged: Aleksandar Milić
Producer: Aleksandar Milić
Label: Ceca Music, Miligram Music
Released: 2004.

Kupi mi kartu u jednom smeru
al' uvek imaj u ljubav veru...
ne zatvaraj za mnom ni srce, ni vrata,
poželi mi sreću i ništa drugo
ne plači za mnom ne idi, neću dugo...

A ako me vetar života odnese
gde nesrećni stoje svi jedno uz drugo
čekaj me i pati, samo ne, nemoj dugo.

U kofer stavi par svoji stvari
da ih sa mojim sudbina spari
ne zatvaraj za mnom ni srce, ni vrata,
poželi mi sreću i nista drugo
ne plači i za mnom ne idi, neću dugo...

A ako me vetar života odnese
gde nesrećni stoje svi jedno uz drugo
čekaj me i pati, samo ne, nemoj dugo.

A kada te vrati trenutak krivice
a hladan ti vetar šiba u lice
grli me i ljubi moja tugo, nisi dugo...

Tad spustićeš glavu na ranjene grudi
i pitaćeš srce dal' prašta il' sudi
i plakaću ko kiša moja tugo, nisam dugo...

Нема коментара:

Постави коментар