четвртак, 27. септембар 2012.

Od tebe ne znam da se oporavim [CECA]


You closing your eyes and you dream with hope to beat the evil


Music: Boban Serafimovski
Lyrics: Marina Tucaković
Arranged: Aleksandar Milić, Boban Serafimovski
Label: Ceca Music, Miligram Music
Released: 2004.


Sometimes you are trying 
to change the world, 
from the deepest part of your soul...
And when you realize that 
your dream is close to begin
You are dreaming
about an undelivered child
who is so pure
and unsent and who is trying
to cache the truth.
Is love enough?
Is crying enough?
Is hope enough?

Na podu sklupčana sedim celu noć
od straha ne mrdam i ne pokrećem
jer čim ustanem o tvoje stvari
udaram se i saplićem...
Da bar sam pijana, otreznila bih se
da sam poludela, izlečila bih se
al' bez tebe sam nemoćna 
da idem, a da ne posrćem.

Od tebe ne znam da se oporavim
što kvario si ne znam da popravim
pružam ti ruke da ih miluješ
pre smrti da me još jednom ubiješ.

Od jednom stiže me sve od čega sam 
ko luda bežala svih ovih godina
i naglas zovem te
da me opet prevariš i ostaviš.
Da bar sam pijana, razumela bih to
al' trezna nesreću dozivam noćas
promenio si me, gotova sam,
obuzelo me je zlo.

Od tebe ne znam da se oporavim
što kvario si ne znam da popravim
pružam ti ruke da ih miluješ
pre smrti da me još jednom ubiješ. 

Ponekad pokusavate da menjate svet iz dna svoje duše...
I kada shvatite da je vaš san blizu da počne
Vaši snovi su o neisporučenom detetu koje je tako čisto 
i neposlato i koje pokušava da sakrije istinu...
Da li je ljubav dovoljna?
Da li je dosta plača?
Da li je dovoljno nade?



Нема коментара:

Постави коментар